+- +-

Recent Topics

daniel is jarig vandaag!!! by admin
Today at 01:00:49 AM

Seb is jarig vandaag!!! by admin

Hotforum schulden (einde?) by Maickel
Today at 12:51:08 AM

kevin89 is jarig vandaag!!! by admin
Yesterday at 01:00:30 AM

joostbeuving is jarig vandaag!!! by admin
Yesterday at 01:00:30 AM

Todays Birthdays

Artikelen

Wanneer weer gerust ademen?
Rating *****
Comments 0
Views 5735
By: Knibbel
Date December 28, 2012, 11:02:17 PM
Geef nooit je bankrekening of bankpas af
Rating *****
Comments 0
Views 8618
By: peter
Date September 13, 2011, 07:52:00 PM
Wet gemeentelijke schuldhulpverlening
Rating *****
Comments 0
Views 11455
By: Dick
Date June 02, 2011, 09:01:23 AM
De Wet schuldsanering natuurlijke personen (WNSP)
Rating *****
Comments 0
Views 10261
Date March 27, 2011, 10:28:00 PM
Het Minnelijk traject
Rating ****
Comments 0
Views 10149
Date February 27, 2011, 09:51:14 PM
Case Incasso kosten (Rapport Voorwerk II)
Rating *****
Comments 1
Views 7994
By: Ton
Date August 01, 2010, 10:29:26 AM
BKR coderingen
Rating *****
Comments 1
Views 12882
Date May 30, 2010, 02:43:56 PM
Cre?ren van Financieel Overzicht
Rating *****
Comments 3
Views 9167
By: peter
Date May 09, 2010, 04:14:24 PM

Author Topic: LoanRider  (Read 5535 times)

Offline marco

• Global Moderator
  • Top Poster
    • View Profile
Re: LoanRider
« Reply #10 on: April 20, 2018, 09:46:07 AM »
Ik onderschrijf jou stelling. Ik heb net zelf een aanvraag doorlopen (niet doorgezet). Tijdens dit proces worden vragen gesteld of je met de voorwaarden instemd. Je hebt ook bewijs geleverd m.b.t. inkomen en aangeven dat je kunt terugbetalen.
Marco en Bianca

Offline jan

• Global Moderator
  • Top Poster
    • View Profile
    • Schulden-vrij
« Reply #11 on: April 20, 2018, 10:04:49 AM »
Ik snap echter nog steeds niet dat er nog steeds mensen zijn die op deze manier geld lenen. En als je het al doet, dan toch zker alleen als je zeker weet dat je het binnen de overeengekomen termijn ook echt terug kan betalen. En ik zal hier vast weer het nodige commentaar op krijgen, maar goed:
Achteraf gaan ‘piepen’ over kosten (die volledig helder zijn en waat je zelf mee in hebt gestemd) en zelfs over het terugbetalen van de lening zlf snap ik echt niet. Gewoon (terug-)betalen!

Ik ben het met je eens, vooraf waren de kosten bekend en je hebt bevestigd dat je het met deze voorwaarden eens was. Achteraf piepen is niet netjes. Als je al enige zekerheid had, dat je niet kon terug betalen, dan weet je, dat je in de problemen zou komen. Je kan dan beter naar de gemeente gaan.

En kappen met die onzin ! Ik vind ook, gewoon terug betalen en ga hulp zoeken !
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

Offline Marjan12

• Top Poster
    • View Profile
« Reply #12 on: April 20, 2018, 04:40:23 PM »
Inmiddels heb ik hier zoveel over gelezen, dat het net lijkt of mensen bewust, zo lenen en vervolgens probeert tussen uit te piepen. Dit zal wel aan mij liggen. Ik heb al mijn schulden afbetaald en ook al had ik het moeilijk, ik deed het met wat ik had, dan maar geen vlees of uitje.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     

Offline Elah

• Lid
  • *
    • View Profile
« Reply #13 on: April 20, 2018, 07:09:38 PM »
Ik ben het met Marjan12 eens. Wel lenen maar niet terug willen betalen terwijl je wist wat je totaal moest terug betalen. Mensen kwamen op gegeven moment veel naar dit forum om onder hun betalingsverplichtingen uit te komen.

Offline chapter

• Vip Members
  • Top Poster
    • View Profile
    • Fecbook groep voor advies bij schulden
« Reply #14 on: April 21, 2018, 01:20:53 PM »
Precies ik volg gevoel van Marjan hierin. Zo van is onterecht dus blijven lenen want hoeft niet terug. Dat er nog geen vonnis ligt lijkt mij kwestie van tijd. Ben benieuwd naar vonnis van zaak af maar forum met als doel lenen zonder terug te betalen zou niet bedoeling moeten zijn. Dat beheer daar geen platform voor willen zijn begrijp ik volkomen. Lening moet je altijd terug betalen

Offline Stil-verdriet

• Top Poster
    • View Profile
« Reply #15 on: April 21, 2018, 08:41:39 PM »
Dat gezeur over moedwillig niet willen betalen, verpest de sfeer hier. Wij leven op water en brood, om onze schulden te betalen en zij willen niet betalen en doen ook geen moeite hiervoor. Goed dat dit een keer gezegd wordt. Stelletje %$$%%^ !

Offline jan

• Global Moderator
  • Top Poster
    • View Profile
    • Schulden-vrij
« Reply #16 on: April 22, 2018, 03:07:24 PM »
Hebben we nu ook trollen op dit forum?

Kappen hiermee !

Feit is dat mensen valse hoop krijgen dat ze een flitskrediet niet hoeven terug te betalen. Nu een incassobureau de schade gaat verhalen, ontstaat er een zichtbare paniek en een toegenomen aantal bezoekers met de zoektermen zoals:

flitskrediet niet terug betalen
Ik kan mijn flitskrediet niet terug betalen
Trust and Law
Trust and Law rechtbank
Trust and Law gerechtelijke uitspraken
Trust and Law niet betalen en de gevolgen

Voor alle duidelijkheid ik heb geen medelijden met mijn medemens die geen hulp voor zijn schuldprobleem zoek, maar doelbewust een flitskrediet afsluit. Nogmaals ik ben het niet eens met flitskredieten. Iedereen is gewaarschuwd wat een flitskrediet is, dit op Google te vinden en op de AFM website. Als je leent en je beloofd dit binnen 30 dagen terug te betalen + bijkomende kosten, heb je een verplichting, deze ben je zelf aangegaan. Het was korte termijn, als er niet meer uitkomt. zoek dan hulp bij de gemeente.

Na een bepaald moment van niet terug betalen, komen er incassokosten bij en later de kosten van de rechtbank.

Daarnaast is dit een forum voor mensen met schulden en niet voor mensen die willens en wetens een krediet niet willen terug betalen. Dit soort berichten overspoelt het forum, waardoor onze doelgroep op de achtergrond komt.
« Last Edit: April 22, 2018, 07:31:56 PM by jan »
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

Offline robert80

• Member01
  • Lid
    • View Profile
« Reply #17 on: April 23, 2018, 04:36:17 PM »
Hebben we nu ook trollen op dit forum?

Kappen hiermee !

Feit is dat mensen valse hoop krijgen dat ze een flitskrediet niet hoeven terug te betalen. Nu een incassobureau de schade gaat verhalen, ontstaat er een zichtbare paniek en een toegenomen aantal bezoekers met de zoektermen zoals:

flitskrediet niet terug betalen
Ik kan mijn flitskrediet niet terug betalen
Trust and Law
Trust and Law rechtbank
Trust and Law gerechtelijke uitspraken
Trust and Law niet betalen en de gevolgen

Voor alle duidelijkheid ik heb geen medelijden met mij medemens die geen hulp voor zijn schuldprobleem zoek, maar doelbewust een flitskrediet afsluit. Nogmaals ik ben het niet eens met flitskredieten. Iedereen is gewaarschuwd wat een flitskrediet is, dit op Google te vinden en op de AFM website. Als je leent en je beloofd dit binnen 30 dagen terug te betalen + bijkomende kosten, heb je een verplichting, deze ben je zelf aangegaan. Het was korte termijn, als er niet meer uitkomt. zoek dan hulp bij de gemeente.

Na een bepaald moment van niet terug betalen, komen er incassokosten bij en later de kosten van de rechtbank.

Daarnaast is dit een forum voor mensen met schulden en niet voor mensen die willens en wetens een krediet niet willen terug betalen. Dit soort berichten overspoelt het forum, waardoor onze doelgroep op de achtergrond komt.

Goedendag

Jullie hebben ook gelijk als je dat aangaat ben je ook verplicht om het terug te betalen , ik heb een betaal afspraak gemaakt ,en ik moet zeggen dat ik me daar beter door voelt ,en met trust and law kun je gewoon een goede afspraak maken hoor, je moet het wel nakomen dat is logische, en je kunt wel eigenwijs doen van ik betaal niks ,ze kunnen tegenwoordig ook gewoon beslag leggen op je centen, ook andere landen binnen de eu. je kunt beter een afspraak maken betaal je wat meer maar dan ben je er wel een keer vanaf , en als je wacht tot dat je moet voorkomen betaal je het dubbele plus ze gaan beslag leggen.

dit wou ik nog even kwijt.

Offline sacredfour

• Member01
  • + Lid
    • View Profile
« Reply #18 on: April 24, 2018, 03:04:51 PM »
Ja er zijn toch nog veel mensen die hier intrappen. Het is de verleiding om snel en makkelijk geld te kunnen lenen. Alhoewel het meestal jonge mensen zijn die hier intrappen zijn het zeker niet altijd domme mensen. Een van de mensen die mij in het verleden heeft benaderd was een air stewardess. Zij had ook een lening bij een flitskredietverstrekker afgesloten. Auto kapot! ja wat doe je dan als je de auto nodig hebt om naar Schiphol te rijden!
Natuurlijk zijn er altijd twee partijen betrokken bij zo'n overeenkomst en beide partijen zijn fout.
De Grootste flitskrediet verstrekker heeft 250.000 bezoekers op hun site elke maand! Dit laat wel zien dan er veel vraag is voor kortlopende leningen.
Maar hun dagen zijn geteld! De AFM en sacredfour zijn hard bezig aan deze wanpraktijken een einde te maken. Gelukkig hebben we nu ook de publieke opinie en de rechters mee.
De menselijke geest die tijd en ruimte in het leven geroepen heeft om een model te creëren van het bestaan, is zijn werkelijke aard vergeten. Hij is het model geworden.

Offline Youss

• Member01
  • Lid
    • View Profile
« Reply #19 on: April 30, 2018, 04:45:05 PM »
Op een ander forum zag ik deze post:

“Ondertussen is ...... gestopt met het aanbieden van de externe garantsteller:

....................................
Verwijderd
....................................

Zou dit te maken hebben met de inspanning van SF of de huidige rechtszaak. Het is in ieder geval een goeie stap!
« Last Edit: April 30, 2018, 09:44:07 PM by admin »

Recente Berichten

daniel is jarig vandaag!!! by admin

Seb is jarig vandaag!!! by admin

Re: Hotforum schulden (einde?) by Maickel
Today at 12:51:08 AM

Re: Hotforum schulden (einde?) by Rene
Yesterday at 11:03:35 PM

Re: Hotforum schulden (einde?) by Chrissie
Yesterday at 10:27:13 PM