+- +-

Recent Topics

BMK verbijsterd over stopzetten directe financiering kinderopvang by redactie
Today at 01:01:42 AM

lalalageld is jarig vandaag!!! by admin
Today at 01:01:21 AM

Marita is jarig vandaag!!! by admin

SjorsF is jarig vandaag!!! by admin

piet237 is jarig vandaag!!! by admin

Todays Birthdays

Artikelen

Wanneer weer gerust ademen?
Rating *****
Comments 0
Views 5065
By: Knibbel
Date December 28, 2012, 11:02:17 PM
Geef nooit je bankrekening of bankpas af
Rating *****
Comments 0
Views 7954
By: peter
Date September 13, 2011, 07:52:00 PM
Wet gemeentelijke schuldhulpverlening
Rating *****
Comments 0
Views 10782
By: Dick
Date June 02, 2011, 09:01:23 AM
De Wet schuldsanering natuurlijke personen (WNSP)
Rating *****
Comments 0
Views 9602
Date March 27, 2011, 10:28:00 PM
Het Minnelijk traject
Rating ****
Comments 0
Views 9484
Date February 27, 2011, 09:51:14 PM
Case Incasso kosten (Rapport Voorwerk II)
Rating *****
Comments 1
Views 7352
By: Ton
Date August 01, 2010, 10:29:26 AM
BKR coderingen
Rating *****
Comments 1
Views 12214
Date May 30, 2010, 02:43:56 PM
Cre?ren van Financieel Overzicht
Rating *****
Comments 3
Views 8620
By: peter
Date May 09, 2010, 04:14:24 PM

Author Topic: Als je denkt dat de bodem is? Het kan altijd slechter!!  (Read 83764 times)

Offline marco

• Global Moderator
  • Top Poster
    • View Profile
Re: Als je denkt dat de bodem is? Het kan altijd slechter!!
« Reply #10 on: September 28, 2014, 10:09:53 PM »
Sommige instanties hebben nog een zorgplicht van zaken die gebeurt zijn in het verleden.
Marco en Bianca

Offline peter

• Administrator
  • Top Poster
    • View Profile
« Reply #11 on: September 28, 2014, 10:23:05 PM »
Ik vermoed nu, dat hij aan het overleven is. Sterkte la chouffe !!!

Eens komt er licht aan het einde van de tunnel.
Peter
Administrator Forum

Offline Marjan12

• Top Poster
    • View Profile
« Reply #12 on: September 29, 2014, 04:37:28 AM »
Sterkte la chouffe !!!!

Offline Chrissie

• Vip Members
  • Top Poster
  • waar een wil is, is een weg
    • View Profile
« Reply #13 on: September 29, 2014, 04:44:00 AM »
Sterkte la Chouffe!!!
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Offline La Chouffe

• + Lid
  • **
  • À tout à l'heure
    • View Profile
The moments after: Onderschatte gevolgen van 'n traumatische ervaring
« Reply #14 on: October 22, 2014, 12:53:43 AM »
Allereerst (wéér) aan alle Alleen jullie, mijn hond, en kids, en collega's maken het mogelijk dat mijn huidige leven draagbaar blijft ♥ ♥ ♥ !! DankJeWel! :-)

Onderschatte gevolgen van 'n traumatische ervaring des levens
Hallo allemaal, Ja dat ik mijn maatje hier niet heb is idd Kwalitatief Uitermate Teleurstellend of in afkorting K.U.T.
 Zo heb ik vorige week dinsdag een terugval gekregen, van de ontruiming....
 Ik heb deze belevenis vet onderschat, en ook van de gevolgen die ik heb tot op heden.
Ik beleef die dag elke nacht weer opnieuw: S'morgen om 09:00 komt mijn ex-vrouw en feliciteert me met mijn 48e verjaardag en om vervolgens Musa op te halen om haar vervolgens naar de stichting in Deventer te brengen,en ik moest een (tijdelijke) afstandsverklaring tekenen.
Dan rijden ze rustig weg, om c.a. 11:00 uur start het circus... Politie stopt voor de deur en 4 man sterk lopen ze op mij af (ik sta in de deuropening jankend als een kleinkind...
enkele ogenblikken stapt een man uit een auto (die was eerder aangekomen en verderop geparkeerd) sjiek kostuum (de gerechtsdeurwaarder) effe later komen er een 2 busjes voor gereden. en stappen ± 10 mannen uit (het ontruimingsteam) tja ga maar effe door de hele klimbim is opgetrommeld.. De buren zijn inmiddels ook allemaal uitgelopen niet veel later mensen van verderop wonend stonden als aasgieren bij de (inmiddels) geplaatste container te wachten dat er iets kwam wat ze konden gebruiken...

Tja als je dat nacht in en nacht uit opnieuw beleeft en overdag "normaal" probeert te doen om toch aan dat beetje verwachting te voldoen omdat ik toch al een hele poos thuis zit ....
Dus ja ik heb een dak boven m'n kop (zolderkamer) dus alle gevaar is geweken.
Dus moet ik niet zeuren ...
Zo reageert menige mensen in mijn omgeving. En ben nu dus bezig om de Soulmate/ annex vriend Musa mijn Galgo Espagnol (gemartelde windhond uit Spanje) om medische reden toch hier te krijgen.
Zo heb ik de huisarts een brief laten opstellen dat gezien mijn situatie het bevorderlijk is om het herstel te bespoedigen.
Ook heb een dergelijke brief laten opstellen door mijn hoofdbehandelaar van de Van Gogh Stichting en wil ook een dergelijke brief door mijn arboarts laten opstellen zo heb ik alle betrokken partijen die baat hebben bij een spoedige herstel van mijn ziektebeeld. en als ik dan ook een brief van de arboarts heb gekregen wil ik deze aan mijn bewindvoerder (mevr. Joyce Rongen) van Compass-zuid overhandigen met het verzoek of zij voor mij in de bres wil springen om met haar charmes de verhuurder over te halen om toestemming te geven op medische gronden.
Mijn wens is dat het plan zal slagen.
Echter geeft mijn gevoel en ervaring (van de laatste 2 jaar ) om iets uit handen te geven en door anderen te laten afhandelen ben ik bang dat een ander resultaat behaald gaat worden.....
Sterker nog, zal ik er van op kijken als het plan zal slagen.
(Ik probeer niet de negativiteit de boventoon te laten hebben, maar realistische en enigszins mezelf voor te bereiden op een teleurstelling...)
Weer een nieuwe status update voor het Schuldenforum...
Bedankt La Chouffe
Wetende dat er lotgenoten zijn die dit lezen, begrijpen en reageren is op zichzelf al een medicijn!

Offline grima

• + Lid
  • **
    • View Profile
« Reply #15 on: October 22, 2014, 02:21:23 AM »
Je berichten op deze site spreken mij erg aan , na het lezen van je berichten ben ik altijd weer benieuwd  hoe het verder met je zal gaan.
Ik las dat je een zolderkamertje hebt waar je kunt slapen , dat vind ik fijn om te lezen ,het is zeker nog niet ideaal maar dan ben je tenminste van de straat en dat geeft met deze koude dagen een goed gevoel en daardoor  kun je ook beter beginnen met het oplossen van andere problemen , het zal nog een lange weg zijn , maar alle problemen die nu al opgelost zijn moet je zien als overwinningen.
Woon je nog steeds in de gemeente Maasgouw? of ben je verhuist naar een andere gemeente.
Ik ken de gemeente Maasgouw namelijk heel goed , ik kom soms bij een chinees restaurant om wat eten af te halen bij die rotonde in Maasbracht , die ken je misschien wel.

Ik wens je heel veel sterkte in deze moeilijk tijd en laat snel weer wat weten , we zijn allemaal benieuwd

Offline burningspirit

• Vip Members
  • Top Poster
  • Be a glow and burning spirit (Rom.12:11)
    • View Profile
« Reply #16 on: October 22, 2014, 06:29:35 PM »
Oh mai.... La Chouffe, wat een verschrikking voor je! Maar wat kun je het goed verwoorden allemaal. Zit hier met tranen in mijn ogen, heb nog aan je gedacht op die dag, zag voorbijkomen dat je jarig was ook nog. Nu ik je bericht lees, zie ik het helemaal voor me. De wereld en de mensen zijn hard, spijkerhard. Ik bid voor je, dat je je hond terugkrijgt, zodat je niet zo alleen bent. Hou je haaks lieverd en kop op! Erger kan het bijna niet worden vanaf nu. Toch? Probeer voorzichtig te genieten van hele kleine dingetjes. Kopje koffie en lekkere boterham. Vroegste zonnestraaltje door je zolderraam. Gierende herfst bui die zo heel nadrukkelijk je gevoelens weergeeft. Zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder. Kijk omhoog Chouffe, hoog Chouffe, er is één die van je houdt..... zoals Ramses het ooit zo beeldend zei.
Sterkte La Chouffe. Blijf schrijven hier alsjeblieft!
Liefs van mij.
Festina Lente Cauta Fac Omnia Mente
(=Haast je langzaam, doe alles met je verstand)

Offline jan

• Global Moderator
  • Top Poster
    • View Profile
    • Schulden-vrij
« Reply #17 on: October 22, 2014, 08:19:18 PM »
La Chouffe, vooral de moed niet opgeven. Je hebt nu een dak boven je hoofd en nu moet je gaan werken om alles te gaan oplossen. Stapje voor stapje. Het kan nu alleen maar beter worden!
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

Offline La Chouffe

• + Lid
  • **
  • À tout à l'heure
    • View Profile
« Reply #18 on: October 26, 2014, 12:55:58 AM »
Zaternacht 00:10 uur...
ode aan allen van jullie, voor het lezen van en reageren op...
Dank je wel gemeend vanuit mijn hart!
Tja helaas nog steeds op het zolderkamertje  na elke dag suf te zoeken naar een ander onderdak te vinden waar mijn hond en kids wel welkom zijn  valt niet mee om maar te zwijgen dat je door een huurachterstand een ontruiming hebt mee gemaakt....
Want als je dat vermeld gooi je je eigen deur voor altijd op slot!
En dan krijg ik te horen van het pleeggezin van GSH waar ik mijn vriend (galgo) Musa tijdelijk is ondergebracht dat ze niet kan wennen en telkens spanning heeft met andere Galgo's (logisch die wil bij mij zijn!!
Ja ik ben verhuisd maar heb me nog niet om vermeld. Ik krijg het niet klaar om naar dat gemeente huis te gaan die er voor verantwoordelijk zijn dat 1/3 van mijn inboedel via Ganswinkel op het stort is beland...
Nee niet door het ontruimingsteam maar omdat ik niet meer opslagadressen had. en omdat iedereen die zou helpen liever niet hun gezicht lieten zien toen de halve buurt was komen kijken, en zeker niet met mij in een ademteug genoemd wilde worden.... Ik heb alle smoezen gehoord voor in het smoezeboek te plakken!! Ik kan niet want er heerst een buren ruzie en ik moet bemiddelen ja maar morgen kan ik wel zeide verschillende en dus deed je maar wat je kon en gin je het te voet 8 km in een kruiwagen duwen...
Ja zelfs de dag erna  en afgesproken te hebben ze komen om 19:00 uur dat ik een Whats-appje verstuurde om 21:00 uur of ze de weg nog moesten leggen???? (want wou het smoesje niet meer horen...)  Zo schreef iemand dat de vriendin was gaan shoppen en nog niet thuis was en dus op de kids moesten passen en géén auto hadden... Ik had geen antwoord meer gestuurd maar dacht alleen FLI^%$ effe LEKKER op!!!
Maar ik heb ook nog een vraag aan jullie (dus als je een antwoord hebt Laat S.V.P. Z.S.M. wat horen!!)
Ik ben op zoek naar iemand die namens mij een gesprek kan voeren met mijn verhuurder, om mijn hond (Galgo) Musa bij mij te komen wonen! Ik heb een schriftelijk medisch verzoek van Huisarts, mijn hoofdbehandelaar Vincent van Gogh Stichting en mijn Arbo Arts
Oh ja, ben al geweest bij: (mijn toegewezen bewindvoerder) Compass-Zuid maar die zei nee.
Ben ook geweest bij Maatschappelijk wek maar die zei NEE en was boos dat ik zo iets aan hun kon vragen... Oh ja Planburo zijn plotseling gesloten als ze mijn naam horen of mijn nummer zien. En de gemeente Maasgouw vraag ik niet Al zouden ze de laatste op deze KLO ..wereld zijn. ;D >:(
« Last Edit: October 26, 2014, 01:02:12 AM by La Chouffe »
Wetende dat er lotgenoten zijn die dit lezen, begrijpen en reageren is op zichzelf al een medicijn!

Offline tuthola

• Vip Members
  • Top Poster
    • View Profile
    • Schuldenvrij certificaat
« Reply #19 on: October 26, 2014, 09:10:35 AM »
Beste  La Chouffe,

Ten eerste vind het vreselijk wat er met jou gebeurd op dit moment.
Ik heb de vrijheid genomen om op te zoeken wat voor soort hond jij hebt en ben tot de conclusie gekomen dat een Galgo niet geschikt is voor op een zolderkamertje, ik kan de verhuurder dan ook wel begrijpen. Na al je verhalen mag je blij zijn dat je onderdak hebt en zou als ik jou was andere prioriteiten gaan stellen.
Misschien kan je met het gastgezin van jou hond afspraken maken om hem te bezoeken en samen een stevige wandeling  gaan maken.
Ook zie ik aan je verhalen dat je door de bomen het bos niet meer ziet en je vastzit in boosheid/teleurstelling, ik weet niet of je professionele hulp hebt maar zou dit wel overwegen zodat je  je boosheid/teleurstelling een plekje kan geven.
Probeer het negatieve in het positieve te trekken.....voor hetzelfde geld was je hond naar een asiel gegaan en zag je hem nooit meer, nu heb je nog de kans om hem te zien.

Naast je schulden/hond vind ik dat je kinderen de grootste prioriteit moeten zijn, ik weet niet of je de kinderen wel zag en of je verhouding met je ex goed is maar je zou ze kunnen meenemen als je met de hond gaat wandelen. Vaak vinden kinderen dit heel leuk en is nog gratis ook.

Ondanks je rot situatie moet je jezelf een schop onder je kont geven en in oplossingen gaan denken, dit zal niet zo snel gaan maar met een beetje posiviteit gaat het stapje voor stapje...

M.vr.gr.
« Last Edit: October 26, 2014, 09:16:55 AM by tuthola »

Recente Berichten

BMK verbijsterd over stopzetten directe financiering kinderopvang by redactie
Today at 01:01:42 AM

lalalageld is jarig vandaag!!! by admin

Marita is jarig vandaag!!! by admin

SjorsF is jarig vandaag!!! by admin

piet237 is jarig vandaag!!! by admin